Livet som (ensam utan barn) mamma...

Är ett sjukt glassigt liv. Mellan 08.00 och 15.00. Är det bara jag. Inget tjat inget gap.. Jaha tänker ni vad är detta om. Nä vi har i körningsperiod efter inskolningen på dagis :) Det är dock galet skönt att få vara själv lite grann, man mår bra av sånt. Även om jag känner mig väldigt försoffad i h det enda jag tänker på är hur jäkla skönt det hade varit att sova.. Men jag käpar ihärdigt imot.. Undrar verkligen hur det ska gå för mig i skolan, kommer jag klara av trisstressen? Det måste jag verkligen.. På dagens agenda står något jag till skillnad från alla andra avskyr. Klippning. Ska även slinga upp det igen. Jag har ont i magen av nervositet... Xx Glidarmamman!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback