mm..

Tror att viljan och lusten börjar komma tillbaka. Det känns som om det kanske finns en liten glöd kvar i mig. Som börjat bli varmare och varmare.
Och känslan är skön. Att känna att man kanske är påväg att nå till en annan nivå!
Och det roliga är att jag gör det på ett annat sätt en jag trodde. Den sista tiden har jag insett vilka som är vänner och inte är vänner. Man inser vilka som betyder något.
Jag har ett gäng underbara vänner och en fantastisk familj, både min egen och ingift.
Jag är en rik människa och jag kan skatta mig lycklig.
Från och med måndag tänker jag lämna mycket bakom mig. Och många kommer falla ner i den gropen.
Om någon känner sig sårad så ber jag om ursäkt. Om ursäkt för att jag inte orkar sträcka ut handen och dra upp er till the next level!
// Glidarmamman



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback