Fredag hela veckan?

Gud så skönt det känns!
Mår lite bättre dessutom!
Jag och kidsen har varit lediga idag.. Ljuvligt vill jag lova!
Och efter en utskällning av barnens far för att vi kom bort till honom oanmälda och fick gå hem igen. För att han var tvungen att vakna hette det så fint.
Han var här några timmar var av han sov 1.5 av dem..
Vi har iallafall varit ute och fått krattat upp alla löven, så nu är det ett dåligt samvete mindre..
Sedan gick vi en liten promenad.
Sen lagade vi middag och mös ihop. Barnen kollade på spöketlaban och jag fixade tvätten.
Nu sover de gott i sina sängar och jag har poppat en flaska rödvin. Njuter i lugnet och känner mig nöjd med mig själv :)
Det är mycket bra på gång nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback