tröttis!

mmm..
Visste förvisso om att denna dagen skulle infalla så småningom!
Men jag har inte velat låtsas om att jag är medveten om det. Men det är nog mest för att skydda mig från verkligenheten.. Det man inte vet något om har man ju inget ont av.
Men i kväll är jag en galet trött småbarns mamma, med gråten i halsen vid läggningen och önskan om att snälla låt dem somna fort så att jag kan andas..
Vet att det är tillåtet att vara trött, men jag är trött.
Dessutom så får man ta saker vid sidan av, som man inte kan rå för. Ja då känns det bara skit!



Kommentarer
Joaquim Lindvall

Shit! Har ni så mkt snö i hook? I Gbg finns det inte en flinga och i Sthlm är det mest puder.

2012-01-06 @ 10:46:23 | http://silverlinor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback