Min bästa Tisdag på länge!

Och inte ha det hänt speciellt mycket.
Jag och Charlie har varit ute hela dagen och det har varit riktigt skönt. Har njutit hela dagen. Vi har hunnit gå ett antal vändor till återvinningen med trädgårds avfall och dyligt så det börjar se riktigt fräsch ut i trädgården. Lillplutt har grejat och donat ute, åkt ruschkana och gungat. Tror även att hon ahar njutit av lugnet.
Sedan hämtade vi stora syster och då blir det genast mera livat!
Vi har plockat av alla vinbären och nu står saftmajan på spisen och gör sin produktion. Det luktar ljuvligt. Precis så som jag alltid har önskat mig att det ska vara.
Annars har det varit mycket telefon idag, mycket fix hit och dit. Men nu verkar det vara underkontroll. Var lite orolig på morgon kvisten hur en dag utan kaffe skulle gå. Men underbara Mona räddade mig med  pulverkaffe så jagha varit en helt normal person ;)
Här får ni en pix på min goa muffins unge ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback