Nu tar vi ledigt!

Dagen är ju redan över och jag vet inte vart den tog vägen. Men det känns som om det har varit en bra dag iallafall.
Vi har idag hunnit med att umgås med Mona och Elise.
De kom förbi en stund på förmiddagen och lekte. OCh efter det tog jag och Charlie lunch.
Medans hon sov så hamnade jag i mamma slapp läge och fick inte ett jota gjort på nästan 3 timmar. Jaha tänkte jag för mig själv. Insåg snabbt att vi ska ha besök över helgen. Jag måste städa lite. Sagt och gjort. Vi hämtade Siri och sedan slängde jag ihop middag och storstädade i hela huset, barnen var på gott humör så det gick undan. Nu är det bara att byta lakarn i gästsängen och lägga in den rena tvätten i garderoberna sen är jag färdig!
Har dessutom hunnit bada barnen, känner mig sjukt effektiv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback