Så var det kväll...

Och den halvsjuka mamman har levererat idag med!
Nice bajs.
Beslöt mig för att inte gå med på att vara sjuk. Så jag trottsade den onda halsen, trotts påtryckningarna på halsmandlarna och den nysande näsan. Så nu är det städat och tvättat. Alla sängar är renbädde och alla är glada och nöjda i fam Hs boning.
Siri var nog den som hade det bäst. Hon fick sällskap ända fram till halv sju av en grann flicka och vips så fick jag fritid!
De hade så roligt, trotts att Siri är knappt 3 och tjejen som var här är 9 =)
Ibland spelar inte åldern någon roll..
så fick jag en timmes middags vila av min man med idag, så skönt och välbehövligt. För trotts allt så gjorde sig bacilluskerna påminda och vilan gjorde susen!
Kram
Glidarmamman!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback