Sikken helg det bidde!

Ja denna helgen har innehållit det mesta!
Allt annat än vad vi hade planerat!
Men men nu får man se tillbaka på allt och le. Charlie trillade i fredagskväll och slog sönder sig i munnen. Blodet forssade och tårarna sprutade. Två andra flickor grät i chocken och mamman led av djup panik. Jag har aldrig mått så fruktansvärt dåligt i hela mitt liv.
Hur som helst så fick vi läget under kontroll och kvällen fortlöpte lugnt. VI drack lite vin och hade det trevligt. Sedan drog Charlie igång natten från helvetet. Jag sov inte en blund. Och chockad och pressad som jag kände mig började jag spy som en kattapult. Så så höll jag på. Bar på en skrikande bebis och spydde och så började vi om.
Jag har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. Så vi fick hoppa över att gå på festen som vi hade planerat, dels för att jag måtte blä och för Charlies skull.
Men hon var på så gott humör hela dagen och natten sov hon som en liten gris.
Tack för de ;(
Annars har vi haft en mycket trevlig helg med mannens släkt.
Men nu lever vi i verkligheten igen och det är skönt!
Kram
Glidarmamman



Kommentarer
Bella davis

Heej fin blogg du har,

allt bra med dig :)?

Kolla in min blogg om du är intresserad av mode eller vill följa en 18 årig Modell tjejs framgång i New York.

2011-07-25 @ 09:12:46 | http://belladavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback