Sjukstugan!

Ja idag är det inte någon höjdar dag. Känner mig halvt om halvt död och Charlie har med varit hängig. Siri på dåligt humör så ja det har verkligen varit sådär..
Men vi var iväg en sväng till Vaggeryd och hämtade ut mina grejer från Ellos. Så fick de varsin tablett ask. När vi kom hem så dansades det och kollades på Babar och det lade sig en frid över barnen. Så skönt och välbehövligt för mitt arma huvud.
Det är nu jag undrar varför Svärmor bor såå långt bort..
Dags att flytta kanske? Finns säkert ett hus tillsalu vad säger du ??
Kram



Kommentarer
Maria (mia)

Jaa självklart kolla efter hus Hade varit kanon roligt /bra för då hade vi ju inte behövt sakna er så mycket <3<3<3

2011-07-13 @ 20:33:45
Diana

Ja det hade varit roligt, vad vill du ha ;)

2011-07-13 @ 20:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback