Sunny wednesday

Godmorgon världen!
Sitter i sovrumsfönstret och skickar ut ett litet ivstecken. Något trött. Men vi kommer snart igång.
Dagen är inte bestämd och det känns underbart skönt att bara ta det lite som det kommer just nu. Detta är min semester..
Känns som omjag har börjat komma i fas med saker och ting och det känns otroligt skönt faktiskt. Det enda är att jag har lite att ordna med inför skolstarten.
Skulle behöva köpa block, pennor, en skolväska m.m
Vi får väl se vad ekonomin tillåter. Men det hade varit väldogt skönt om jag hade hunnit ordna det i tid.
Charlie och mannen ligger och sover. Ljuvlig är tystnaden ibland. Det tycker jag iallafall..
XX
Glidarmamman



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback