Dagens workout!

Ja idag drog jag igång träningen igen. Första gången sedan operationen.
Skönt men ont =)
Mitt andra träningspass med mina nike+ skor och jag älskar dem även om de ger mig skavsår!
Eftersom jag inte vet riktigt när jag får börja träna så vågade jag inte köra för lång powerwalk, och jag vågade inte köra för fort heller.
Så det bidde 6km på ca 45 min.
Och jag kan avslöja att jag är öm, och ett fett skavsår har jag skaffat mig med!
300 klorier fattigare så blev det en sallad till lunch!
Jag är lite deppig på mig själv, har gått upp 4 kilo sedan jag opererades. 1 kilo får jag räkna in men resten är bara dåligt beteende.
Jag tycker inte att jag är tjock. NOPP!
Men jag gillar inte att gå upp av att jag äter skit.
Så nu tänkte jag köra hårt med maten så jag går ner de där kilona för att sedan träna upp dem igen =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback