God lunch eller nått sånt I guess!

Ja jag antar det, dock började dagen tidigt av en allt mera trottsig 2 åring.
HAlv 6 vaknade hon och drog fram som en virvelvind. Efter lite ute lek med lilla syster ligger de nu och sover på sina rum.
Själv fick jag lite egentid där jag planerar att försöka städa lite. MEn efter en kalas dålig natt och en morgon med massa ont så har jag hellre lust att bara dra täcket över huvudet.
Men det kommer inte att bli så. Det kan jag lova!
Har hunnit halvägs i köket, gästrummet är röjt och halva hallen. Ska dra fram dammsugaren tänkte jag iallafall. Men jag undrar om jag klarar av detta idag.
Jaja Nu tar vi en kopp kaffe skummar igenom lite bloggar och hoppas på att vinden vänder eller vad säger ni?
Kram
Glidarmamman



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback