Hmm..

Jag och planer är inte någon höjdare!
Visst jag har fått massor gjort utom det jag skulle få gjort. Städa linen garderoberna. Jag har städat alla andra garderober. Hängt gardiner och massa annat.
Men jag får väl göra om det i morgon!
Förhoppningsvis får jag det gjort. Men men vad är en bal?
Idag har vi haft besök av Min Moster och min yngsta kusin. Barnen har varit i sitt esse och kusin vitamin såg rätt sliten ut när han åkte. Så jag tror det blir en tyst resa hem =)
Är lite glad mitt favvo program har snart premiär igen. Super Size vs Super Skinny. Gillar verkligen det. Så det är ju fest.
IDag är det ju premiär för Mike & Molly. Men det går ganska sent så jag får se om jag orkar kolla.
Ny vecka nya vanor ni vet ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback