Välkomna!

TIll min nya blogg , lite roligare mycket bättre ;)

Har jobbar på den ett tag, och nu så känns det riktigt bra. Så nu känner jag mig redo att köra igång!
Håll till godo =)

vi har nu mera entrat mig in på mitt 6 år som gift och jag hoppas att det blir bättre och bättre.. Det har varit jäkligt tufft det sista men jag hoppas på att det bara ska blir bättre.

Idag har vi varit på Beijer bygg och planerat vårat sovrum uppe. OCh beställt upp sakerna för att resa väggen. SÅ nu hoppas vi att vi snart har vi kanske ett sovrum.. <3

Jag har verkligen så himla mycket att skriva om och berätta om så jag sererkligen fram emot att denna bloggen ska funka =)

Kramar Från en Glad Glidarmamma!



Kommentarer
Ida (gravid i v 35)

så himla fin du har gjort det, förstår att du är nöjd! kram!

2011-06-18 @ 22:47:25 | http://kevlarsoul.gone.se
Ida

Jag saknar dig också! Har du vägen förbi stan någon dag så hör av dig så kanske vi kan fika eller nåt :) kram

2011-06-19 @ 07:58:21 | http://kevlarsoul.gone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback