Jag är stolt över mig själv!

Även om jag storgrät utanför Tingsrätten. Insikten om att det är slut skar i själen.
Men samtidigt så är det en lättnad.
Kanske kan jag börja andas!
Det känns möjligt men alla underbara fina nära och vänner jag har. Så det känns bra.
Dagen började med en tidig dagis lämning. En stärkande morgon promenad i trevligt sällskap och kaffe.
Efter det bar det av till banken. Så nu är jag ensam på mina konton.
Sedan tog jag turen via tingsrätten.
Sedan satt jag på en parkbänk. Och samlade ork för att bege mig hem!
Hämtade mitt guld!
Vi skulle promt äta pannkakor till middag så det fick det bli. De åt massvis så det var onekligen det de ville ha!!
Sen har jag städat hela nedervåningen, och större delen av övervåningen. Tvätten är gjord, så nu får jag verkligen parkera rumpan. Jag känner att jag har gjort så mycket idag =)
Jag är ärligt talat stolt över mig själv, och jag ska se till att allt blir som jag önskar. Det är nog dags för mig att få vara lycklig!



Kommentarer
Eva Malmberg

Det är klart det är din tur att vara lycklig...Alla förtjänar lycka Diana...det vet du! kram kram

2011-11-03 @ 22:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback