Ljuvligt med vardag!

Hittade denna på barnen, tänk vad små de har varit =)
Usch jag vet att jag är såå tråkig. Men jag tycker att det är såå skönt med vardag och rutiner. IDag är kidsen på dagis och själv hostar jag fram några klena försök i hopp om att snart bli friskare. Känns inte såå lovande med det skiter vi i. Vi kör den mer hårdnackade vägen och säger jag skulle jag vara sjuk ;) Idag är det städning och plugg på schemat. Tänkte sätta fart med min palliativ vårdskurs idag. Känner mig ganska taggad faktiskt! Igår var vi ju iväg och var barnvakt, vilket Siri uppskattade starkt. Och det var så skönt att se henne glad. Samma sak idag när hon äntligen fick gå till dagis! Hon slängde sig i famnen på sin dagis fröken :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback