Underbara helg!

Som jag har längtat efter att det skulle bli helg!
Inte massor planerat utan bara ledigt
!
Siri och Charlie har lekt i tvätt korgen, här kramas de även om det ser betydligt våldsammare ut!
I går bakade vi saffransbullar som är en klassiker hos oss, mums de är sååå goda!
Vi bakade även chokladbollar och hallonsnitt. Så var vi och lämnade lite hos en farbror som vi känner. Han blev så glad så glad!
Idag har vi fixat inför advent, samt varit och hälsat på Daniel i hans nya lägenhet. Där satte jag upp tavlor, och skruvade stolar. Skulle hängt gardiner men hans gardinstänger var för korta.
Sen har jag hunnit med att renovera lite så jag känner mig nöjd :)
Så här blev det i köket med julstjärnor och adventsstjärnan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback