En dag var nog vad i behövde!

Barnen har varit så glada hela dagen, och det har verkligen varit en bra dag! Länge sedan känns de som nu. Lördags myset är igång och barnen spelar Memo och äter lördags godis. Själv sitter jag här utslagen i soffan och undrar om jag kan be till högre makter efter energi?!.. IDag har det shoppats iallafall. Hittade två super fina klänningar till barnen. En tröja till Siri. Så köpte de varsin leksaks bil och godis! Jag hittade mig lite nya underkläder dessutom i en aldeles vanlig butik!! Så för en gångs skull kostade det inte skjortan! Så har jag köpt reperations tapet, spackel, elements färg, väggfärg, lite målar tillbehör. Väggdekor till hallen, som by the way blev Awsome! Krokar till toan uppe åt barnen och massa annat! xx Glidarmamman



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback