hmm..

då var skillsmässopapprena på skrivna.
Bara vänta in ett papper till så ska de lämnas in.
Om ett halvår så är det klart.
nästan 7 år har vi varit ihop och några papper senare så ska det vara som om det aldrig har hänt!
Konstigt hur lättvinligt saker kan kännas. Allt kämpande allt slit, suddas ut via några dokument. Men även om det är tungt så var det mitt eget beslut. Ett beslut som jag står fast vid, och som jag vet är rätt.
Men fortfarande så har han gett mig det vackraste jag har, mina två fantastiska små barn. Jag har lovat mig själv att inte bli den förälder som smutskastar eller skriker om detta inför dem. Det är inte deras val, utan mitt. Därför bör det vara så smärtfritt det bara går..
Det fanns en tid då han tog mig med storm, min värld var otroligt vacker och jag har älskat honom för det. Men den tiden är så otroligt långt borta att jag hittar inte tillbaka till kärleken.
Jag kommer alltid att älska honom för allt det vackra jag har fått.



Kommentarer
Micke

Känner med dig/er!



/Kram M

2011-10-31 @ 21:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback