Ja såhär är det!

Detta kommer väl vara mitt liv Det är fredag och jag är ensam med barnen. Inga planer bokade och bara njuta av lugnet och gosa! Dagen har varit bra. Har varit i kontakt med försäkringskassan. Både positiva och negativa nyheter. Bostadsbidraget får jag bara halva av, för att Daniel fortfarande står som ägare. Och underhållet kan jag ta via dem. Daniel har fått sin lägenhet bekräftad, så han har inflytt den 15 nov. Så efter det så är jag ensam. Det kommer gå bra. Är mest sliten efter veckor med dålig sömn.
Just nu känns det som att jag kan somna där jag sitter...



Kommentarer
Eva Malmberg

Kära Diana...du är starkare än du anar..och styrkan återkommer bit för bit...men kära vännen min..försök att sov!!!!!!!!! MEd sömnen så återhämtar sig kroppen..Kram

2011-10-21 @ 18:52:59
Sandra Gustâv

Stor kram till dig underbara person!!!!!

2011-10-21 @ 20:50:05
Ida - Mamma till Joel

Du är grym Diana, glöm aldrig det! du fixar det här. kram

2011-10-22 @ 09:52:40 | http://kevlarsoul.gone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback