LOV!!

Och jag känner att detta förtjänar jag efter en snart färdig termin i skolan. En tremin som på många sätt har varit tuff, men som jag klarat galant. Det går ärligt talat väldigt bra för mig i skolan och jag tycker att det är sååå roligt!
Jag kanske borde ge mig själv mer kredit än vad jag gör. Men just nu sitter solen högt upp på himlen och jag har svårt att få strålarna i mitt ansikte.
Men jag når säker dig med tiden. Jag ska bara .. :)
I morgon blir det att storstäda hemma. Jag har förvisso hållt undan hemma men jag känner verkligen att det behövs göras ett redig städryck!
Sen kommer jag ju som sagt vara ensam lör-mån. Och det ska bli såå skönt!
Jag ser verkligen fram emot det. Vet inte vad jag hade gjort utan svärmor ibland!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback