Men godmorgon på er!

Hoppas att alla har fått sova lika gott som jag! <3 Siri vaknade inte förrens kvart över sju och hennes enda villja var att få äta vindruvor och kolla på Bilar SJÄLV! Ja jag tackade och tog emot och lurade till åtta snåret då kottis vaknade. Vi lågoch gosade till halv nio då hon ville ha lolgutt! Idag önskar jag mig sol så att vi kan vara ute och göra det sisra höst rycket. Det hade varit skönt. Skulle villja plantera lite höstlökar jag har hemma och samla ihop de sista löven. Kanske även en tur till återvinningen med! Vad hittar ni andra på? Kan förövrigt avslöja att det sista fixet jag gjorde på övervåningen verkligen har betalat av sig. Jag har inte vågat låta barnen vara där uppe själva innan eftersom det har varit sååå mycket verktyg och grejer. Men sen dörren kom upp till vårat sovrum och jag har kunnat röja av så är de där upp massor. Underbart. Det ger en lite glimtar av egentid. Siri har även fått en pysselhörna så där är hon massor. Trodde kanske inte att det skulle bli riktigt såhär poppis. Det är så att vi får säga till henne att komma ner och vara med oss andra <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback