det tar sig...

Så här såg det ut när vi flyttade in för 1,5 år sedan. Snyggt va! Denna panel var sååå grov att det var helt otroligt. Fattar inte hur man kan vilja ha detta!!
Bröst listen var 7 cm tjock... Fattar ni det var som en timmer stuga!
Sen får vi inte glömma min favorit,strukatur tapeten... Det är det i ela kåken...... Gahahahaha
Men om ni kikar lite längre ner så ska ni få se!!
Och jag kan avslöja att vi har tagit ner ljudisoleringen och lampamaturen.. Vet det var ett svårt val! ;)
Så här ser det ut just nu. Nu är jag på målningen av väggar och snedtaken..
Den nya väggen jag har byggt och där kommer vårt nya sovrum bli sen...
Saknas en bit över dörren som ag ska sätta i helgen.
I kväll har jag och barnen målat väggarna och snetaket vitt, och väggen som dörren sitter i kommer ha samma tapet som i trappen. Det är den väggen som löper upp..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback