Det var inte bara solsken!

Utan solen sken på min lilla familj i helgen.
Med tanke på hur livet har varit den senaste tiden. Det har varit en enormt ensam tid. Den har även gjort mig associal. Jag har verkligen inte orkat mig ut.
Men den sista veckan har varit lite vändpunkt för oss. Även om jag inte tror att Daniel ser det så ofta så ser jag skymtar av hans vanliga jag oftare. Kanske bara några sekunder. Men det kan nästan Dagligen. Känns konstigt, För det var säkert ett halvår sedan sist. Jag skådade en skymt av honom.
Mitt i solskenet så strålade några extra strålar över min familj, och det har varit en underbar helg. En helg som en alldesles vanlig liten familj. Utan problem och skavanker.
Och jag påminndes om varför vissa saker är värda att kämpa för!
Känner mig otroligt lyckligt lottad att jag har allt detta!
Min familj är mitt allt och ni är underbara!



Kommentarer
finafrun

en sådan helg ger styrka för en lång tid framöver :)

2011-09-05 @ 12:56:24 | http://finafrun.se
Eva

Jag tycker att du är beundransvärd!!!!!!!!!!!! Vill du göra nåt någon gång utanför skolan så hojta..=)...kram kram

2011-09-09 @ 16:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback