En uppgiven mamma..

Letar efter energin. Som är som bortblåst!
Möttes av en gladoch go Siri som hade byggt ett eget hus. Hon var så stolt och jag vart malligare än malligast. Så vi bestämde att vi skulle måla det när vi kom hem!
Sagt och Gjort!
Såå fin. Min lilla pyssel fia. Hon kan greja och dona hela dagarna!
Sedan säger hon mamma, Charlie är nog ledsen. NÄ säger jag det tror jag inte. Jo mamma men hon blir nog glad att du är här nu. Hon längtade på dig.
Så springer hon och ropar, skynda jag ska visa dig!
Vi kommer in på utegården och jag ser en halvledsen Charlie som går efter en fröken. Siri ropar Charlie mammma är här nu och springer fram och kramar henne. Sedan säger hon titta hon har ont!
Usch.
Ja säger en av fröknarna det hände idag igen!
Igår blev hon biten i axeln, och idag är hon biten i ansiktet. Jag är så trött på detta. hon har gått snart 4 veckor och hon har blivit biten 3 gånger. Denna gången är det riktigt irriterat och jag märker att hon har haft ont. Hon har varit klängig och gnällig. Våndas över att behöva lämna på dagis i morgon!
SUCK!
Tappade orken totalt.
Hade sånna problem med Siri med. Hon vart skygg och ville inte gå på dagis. Jag slet i 8 månader för att få henne att villja gå dit. Jag orkar inte den resan igen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback