Fantastiska Torsdag!

Och vi har välkomnat hösten med pompa och ståt. Vi har tittat på höstlöven, rönnbären.
Pratat vattenpölar. m.m
Vi har plockat fram stickade tröjorna och de tunna stickade mössor.
Barnen knatade på i sin egen värld. En värld som är underbar att få se på från håll.
Det är härligt att se dem få vara barn. Plocka sten på gatan och gnolades på en liten båt blir ofta våt...
Sånna här dagar är min absoluta favortier. Det är dessa dagar jag har längat efter.
En stor anledning till att jag började plugga, för att hinna med att låta mina barn få vara barn. Men kanske framförallt för att jag vill hinna med att vara en bra förälder. Denna tiden är såå viktig för mig och mina barn!
Vi bjuder även på en höst mamma och hennes nya höst outfit. =)
Dessutom var det pappa fritt i eftermiddag, så vi passade på att ha en redig myseftermiddag. Så det bidde våfflor och glass till middag ;)
Vi hade våra mys muggar..
( det är viktigt i våran familj)
Alla drog sitt strå till stacken. Så Charlie vispade smeten och Siri dukade.
Efter det så städade vi, och barnen var super duktiga. Och i kväll har Siri pärlat och grejat.
Det har verkligen varit en toppen dag,!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback