fredag.

OCh den är redan till ända. Vart tog den vägen?
IDag har jag renoverat en heldel. Nice. Så det börjar bli klart. Sen blev det en kort morgon promenad idag. Det var lite väl kallt för min smak.
En pix på mig, osminkad och dan. Bli inet chockade av verkligheten ;)
Sen hämtades barnen på dagis och det bar iväg mot staden för STOR handling och små handling ;)
Vi lovade även att stanna och leka på A6 när vi var där. Så här får ni en liten pix på kottis som numera gör detta.. Väldigt roligt om ni frågar henne!
Och nu helt plötsligt är kl 22 och jag sitter här framför datorn i min ensamhet och dricker lite rödvin. Fint det. Men jag undrar dock vart fredagen tog vägen. Sist jag kollade på klockan var hon 18.00. Och det var ju alldeles nyss eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback