Fredags mys!

Det är jag verkligen i behov av!
Har inte någon som helst energi över, jag är helt död verkligen!
Men jag har fått ganska mycket gjort iallafall.
På förmiddagen var det dropp of på dagis, sen bar det va till min klasskamrat Linda för att plugga Socialtbehandlingsarbete. Mycket trevligt och vi fick faktiskt mycket gjort.
Sen hem och hämta barn, och hem. Vi mellan målade ute och sedan klippte jag gräset. Och jag bönar och ber om att det är sista klippningen för säsongen!
Är sååå trött på att klippa gräs nu!
Sen kom barnens nya sängkläder, så nu har vi bäddat rent med dem. Bilder kommer i morgon!



Kommentarer
Fina Frun

Ja klippa gräs är inget kul. Det överlåter jag till maken.

Nya sängkläder är alltid trevligt!

2011-09-17 @ 02:05:01 | http://finafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback