I`m singing in the rain!

*visslar*
Är hemma igen efter en förmiddag i skolan. Valde att gå hem, ca 9 kilometer för att rensa huvudet efter gårdagens insident på dagis. Vet att jag kanske framstår lite töntig. Men vi hade samma problem med Siri och hon ville inte vara på dagis till slut. Kämpade jätte länge med att få henne att villja gå. Känner bara att jag inte orkar med detta också just nu.
Men men!
Det har som alltid varit både trevilgt och skönt att komma iväg till skolan. Vi är en himla trevlig klass och jag trivs verkligen. Känner för första gången på länge att jag är på rätt plats.
Har börjat fundera lite kring om jag ska söka mig ett extra jobb. Kommer ju att behöva ha något tills i december. Eftersom man inte har något studie bidrag då.. mm..
Får allt börja kika lite på det tror jag.
Nu är det lite plugg som gäller innan det är dags att hämta barnen!
XOXO
Glidarmamman



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback