Måndag = starten på resten av vårt liv?

Låter hårt, men det känns lite så!
Idag började vi med det vi inte trodde att vi skulle få!
Mannen började sin KBT- terapi idag. Och det är ju detta som ska hjälpa honom till ett bättre liv. Introdutionen verkade bra tror jag. Han var trött och lite småkrasslig när han kom hem idag. Han sa att han kände sig darrig när han gick där ifrån.
Men peppa peppa. Det kommer att bli bra. Jag har bestämt det!
Så då blir de, det också!!!
Är lite trött på motgångarna just nu. Så jag vill bara ha förbättring och förändring.
Låter lite ego nu jag vet..
Men jag kan känna att det är våran tur nu!
Det är dags för oss att få lite medvind.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback