Nämen gokväll antar jag!

Är död!
Vilken kaotisk dag det blev!
Men slutet gott allting gott.

Ja dagen började med att jag insåg att jag försovit mig. Stress stress och iväg. Kom i tid. Tänkte att det blir super att cykla hem sen. Inser att min cyckel är stulen
Gahhahhahahahhahah
Hopp, mannen ordar med det. Så skönt att slippa undan byråkratin lite.
Sedan lektion och precis när jag är klar ringer Daniel. Jätte ledsen. Då har has KBT psykolog ringt och informerat om att trygghansa inte alls tänker ge honom Kbt terapin. Jag sjlnk ihop.. musten bara gick ur mig.
Daniel hämtade mig direkt. Bara att ge sig ut och halshugga första bästa handläggare på Trygghansa..
Efter mycket om och men så har de gått med på att de ska betala den.
Och denna gången har jag det på papper!
Men något positivt är!
Jag fick en sjujäklarns lön från mitt jobb! =)



Kommentarer
Eva Malmberg

Du är en fixare..men även fixare måste ibland ha en egen trixare för att orka fixa vidare...L...Ibland är trixaren bara en bra låt, några tankar, ord och rader på ett papper, eller en varm kram från underbara barn!!!!!!!!!!! Du har kommit för långt för att vända nu..=)..så är det...så behöver du lite trix...ska jag nog kunna köra en dans med maraccas för dig...

Kram På Er Alla!!!!!!!!!

2011-09-14 @ 21:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback