Så kan det gå!

Ja någon gång, ganska snart räknade jag med att jag skulle komma hit igen.

Det har varit mycket nu, och jag har märkt att det var på gång. I morgse drog det igång med buller och bång. Kära mage låt det bli kortvarigt denna gången. Lovar att sköta mig bättre nästa gång *visslar* Det var inte meningen!

 

IDag har jag varit i skolan. Har varit och gjort prov och fått tillbaka lite arbeten. Och det verkar som att det går bra för mig. För det var positivt på allt. Dock har ja inte fått tillbaka provet än..

 

Nu ska jag kolla på film. I kväll blir det Tree of life!

Puss och Kram




Kommentarer
Fina Frun

jo det tar sig! nyfiken på att se mer...

2011-09-23 @ 09:50:44 | http://finafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback