Spänningen är olidlig här i min del av världen!

Den dagen erbjöd massor av spänning det kan jag lova!
Det började med ett super mysigt besök av min mormor och morfar. Som abrubt fick avslutas eftersom min ljuvliga blivade 3 åring beslutade sig för att stoppa upp en bit salt pinne i näsan, som valde att fasna där!
Vi fick en akut tid en timme senare. Vi förklarar lite snabbt föe henne om vad som ska hända. Hon skiner upp so en sol, och säger:
-mamma om dú vill kan jag stoppa upp mer så kan vi åka nu =)
jag vill gärna åka rutchkana ( de har en inne i väntrummet).
Kan avslöja att hon var sååå duktig. Satt blixtstilla medans läkaren kollade henne i näsan. Så som belöning bidde det godis och så hyrde hon en nalle puh film!
Det sitter två oförskämt lugna barn i soffan i kväll.
Mannen har fått nya piller, som gör att allt är väldigt roligt just nu. Han känns aspackad..
XOXO
Glidarmamman



Kommentarer
Fina Frun

hahah här var det fullt av action!

2011-09-09 @ 18:34:47 | http://finafrun.se
Eva

Haha....okej...jag vill också ha piller ju...får väl nöja mig med alvedon och treo...grunda med lite cocillan etyfin och dra en Bricanyl på det....kanske om jag har tur så somnar jag före kl 2 inatt..=) Njut av lugnet på kvällen..

2011-09-09 @ 21:50:37
Diana

FinaFrun!

SV:

Men dinm an är ju lite rolig som bara bytte jobb .. hihi!Hoppas ni får en bra helg!

KRam



Eva!

Sv:

Behöver du mer?!..

Känns som om du kommer få en gratis fylla i kväll =)

Krya på dig så att jag får skratta på måndag!

2011-09-09 @ 22:04:54 | http://dianahansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback