trött så in i bängo!

Åh jag skulle kunna sova nu.
Men så blir det inte, jag måste försöka plugga. Har 3 inlämningar som ska vara klara denna eller nästa vecka. så har vi fler lektioner och det kommer komma mera!
Fast det är ruggit intressant och jag längtar redan tills nästa dag!
Charlie hade haft en bra dag på dagis. Man hade valt att stoppa en napp i munnen på herr BITE och tyckte att det var en lösning på problemet. Och sedan har man sett till att han inte är i närheten av fröken C. Men jag tänker inte bråka om det mer.
Tycker dock inte att det är en lösning. Fast min dotter kom ju hem utan bitmärken iallafall.
I morgon ska vi på studiebesök på Gamla Psykiatri mottagningens museum. Det ska bli sååå intressant måste jag säga.
Invätar lite hemma gjord chockladkola ;)
så nu jäklar ska vi här plugga!!



Kommentarer
finafrun

Bra att det gått bra på dagis!

Lycka till med plugget :)

2011-09-08 @ 01:05:00 | http://finafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback