Underbart med Måndag!

Back too school!
Sånt gillar vi skarpt. Trivs verkligen med detta, samtidigt är det såå skönt med rutiner.Även om skolan är extret tuff. Det blir många sena kvällar just nu. Men jag tycker det är skönt.
Idag är jag här lite tidigare, ska försöka plugga lite. Sen bär det av hem. Hämta kidzen och slanga i oss lite mat.
Sedan drar vi ner till Farmor och jag och mannen åker sedan på Tisdag ner till Ullared och vidare till Landskrona. Dags för återbesök. Får se var Tuve har att säga!
Kram på er, njut av hösten!



Kommentarer
Eva Malmberg

Är så glad att du är där i skolan och förgyller min dag..;)..vem skulle jag retas med annars..skratt..eller prata om konstiga saker med..

Ha de så kul i Ullared..och fynda mycket..kram kram

2011-09-26 @ 19:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback