det är nedräkningar på längden och på tvären :)

Jo men det är lite så det känns. Konstigt!
 
Men det är 17 dagar kvar till jul.
Det är 9 veckor kvar till bebis bör komma
Det är 14 dagar kvar till examen..
 
Ja det är äntligen fredag något jag med har räknat ner till.. :)
 
Åh välsignade fredag, det känns skönt att den stundar för dörren. Har varit lite trött denna veckan och det börjar kännas att man närmar sig slutet på denna resan som gravid.
Det ska bli så skönt när det är över!
 
Men först ska barnen få börja på dagis och det kommer vara välbehövligt för dem. Även om jag tycker att det har gått oförskämt bra att ha dem hemma tillsammans hela dagarna.
 
I morgon är det bokat skridskor skolan Johan ska vara tomte och sen så ska vi kolla på lucia kröningen. Hilma ska rida sp vi har lovat att komma och titta på henne.
 
Faktum är att håll er i, jag längtar jag lite till jul. Jag som faktiskt inte gillar hela jul svängen.
Men det är väl något som är annorlunda i år  <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback