Im on top of!

the world!
 
Med risken för att rulla ner ;)
 
Åh det är skönt att ha lite ork när man vaknar på morgonen :)
 
Det känns som om man orkar vad som helst, ( nästan iallafall)
Om man ignorerar foglossningen och sammandragningarna *fniss*
Så kan jag göra vad som helst.
 
Ska försöka städa idag, det ligger på listan!
Har redan kört 3 maskiner tvätt och sorterat, gjort klart det sista uppe. Så just nu är vi igång.
 
Dagens fundering är detta med att känna ansvar!
Finns det människor som är helt utan den känslan?
Eller är det få förunnat att ha den plikkänslan?
 
Den sista tiden tycker jag att man allt mer och mer stöter på den känslan, känslan av att människor inte känner ansvar överhuvudtaget. Och det oroar mig mycket. Vi som föräldrar ska lära våra barn vad ansvar är och vad det innebär. Det jag klurar på iblan är om man gör det längre. Eller är människor så egoistiska att de bara ser till sig själva?
 
Det är bara något jag funderar på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback