En bra helg!

Första gången på länge!
I går hämtade jag och Daniel barnen tidigare, och åkte till badhuset!'
Barnen uppskattade det verkligen och jag måste säga att det var riktigt mysigt för oss alla.
34 grader i vatten och två glada barn. En pigg pappa och en nöjd mamma. De badade över 2 timmar och sedan åkte vi hemmåt. Vi åt tacos och fredags mys.
Jag kan lova er att vi alla tre sov som stockar i natt.
Idag har jag nästan blivit klar med tapetseringen i trappan, varit inne i stan köpt mer tapetklister och sedan hem laga middag, bakat bullar och grejat :)
Så nu är jag trött :)
Ska snart hoppa ner i sängen och snusa rikigt riktigt gott :)
Godnatt på er alla fina!
Så får ni en update i morgon igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback