God afton!

Det är redan kvällen och en otroligt bra dag är åter till ända. Konstigt men det är många av denna sorten just nu. Och jag passar faktiskt på att nnjuta lite extra inför den dagen då jag kasnke inte är lika lyckligt lottad.
Praktiken har varit spännade, har fått se på massa äckligheter, plockat och hjälpt till på provtagningen och varit ute med hemsjukvården. Och om tiden är på min sida i morgon så ska jag få börja med venprovtagning. ( Det är lite skräckblandad förtjusning där")
Det enda molnet jag har på min himmel just nu är en förskräckligt stor vagel i ögat. Den sitter och pressar på tårkanalen. Tänkte att om det inte är bättre i morgon så får jag be någon kolla på den. Det gör lagom ont.
Nu ska jag fixa lite inför morgondagen :)
Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback