någonstans i landet lasange!

Ja där befinner jag mig. Siri tycker att det är dags igen. Att mamma kan inte du laga sån mat vi har i frysen.
Hihi och det innebär att man tar upp en förpackning lasange ur frysen.
(självklart hemma gjord!)
Så nu håller jag på, fast att timmen börjar bli lite sen!!
Men glada barn är det bästa jag vet. Vad det gäller lasangen så är det en baggis :)
Mini har ju lagt till med att hon kan SJÄLA! ( kan själv)
Vilket idag innebar  mins sittande i tamburen på dagis!
Skit nöjd unge, och en mindre nöjd uttråkad stora syster. En mamma som behövde koffein. Resultatet hmmm ja hon fick på sig en mössa iallafall, innan hon gav upp och lät mig klä på henne!!!
Nu ska jag röja upp i köket, nu står en plåt med lasange i ugnen. Mamman är nöjd!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback