oopps!!

Mitt i ingenstans försvann mina blogg skills. Jag ber ödmjukast om ursäkt!!
Men så går det när man ska vara en ultra kvinna, samtidigt som man ska träna, vara snygg, attraktiv, vara super mamma, hämta lämna på dagis, sova 8 timmar, alltid vakna utvilad, ge barnen hemlagad middag, och allt ska vara perfekt :)
Livet på en pinne liksom.
Jag har iallafall hunnit massor, kanske inte allt men mycket. Jag satade på snygg, och bra mamma och att suga åt mig all kunskap som ges till mig.
Mer än så klarade jag inte av :)
Men men ..
IDag har jag hunnit med att träna, shoppa, fixa Charlies födelsedags present, hämtat lämnat på dagis. Använt mig av mat genvägen vi pizzerian, fredagsmyst. Och nu sitter jag död i soffan.
Men detta är jag nöjd med och tänker strax krypa ner i sängen med ett leende på läpparna!
Natti alla fina!



Kommentarer
Mikael

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

Svar: hej!Du kanske kan förklara lite mera vad det är du vill ha hjälp med genom att kontakta mig via mejl. Jag skickar dig ett mejl så kanske du kan beskriva !

Mvh
Diana
Glidarmamman

2012-09-18 @ 07:36:19 | http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback