Så var en bra dag till ända!

Så nu är det jag och ett glas rött framför tv:n.
Det är precis som jag önskar mig i kväll.
Dagen har varit bra och en heldel nytta har jag fått gjort. Trappan börjar bli färdig. Ska måla en sväng innan jag lägger mig i kväll. Så är det bara någon strykning kvar. Lite tapetsering och sen WOOP WOOP!
Det kommer bli såå snyggt! :)
Lovar bilder när det är klart!
Barnen har haft tid med sin pappa, så de var glada.
Annars har det varit ute lek och långpromenad i det otroligt vackra vädret. Jag har renoverat, fotat.
Vi avslutade dagen med en familje pizza och överlyckliga barn. Godis och soffmys. En sådär perfekt dag.
Jag känner en otrolig inre frid idag, och det var så länge sedan. Det är som om jag är påväg att hitta mig själv igen. Och det är underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback