Är så nära slutet det är ruggit!

Idag var det visning!
 
Och jag känner mig nöjd med hur det gick :)
 
Samtidigt så vet jag att slutet på ett kapitel är nära. Snart ska jag få påbörja ett nytt. Det är något jag längtar efter otroligt mycket, och jag vet att det kommer bli kanon.
Imorgon börjar vi att packa ihop allt här och på fredag ska barnen till sin pappa.
 
Lördag går flytten, och på söndag ska jag fira min fantastiska tjej som fyller 4 år. Dock är hon hos sin pappa på sin födelsedag.
Men åh vad jag ska pussa på henne på hennes kalas :)
 
Ska bli så roligt att bara komma på plats. Att få vakna upp tillsammans och få börja vara en familj. Längtar som en tok. Vet att det kommer bli så himla bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback