Efter tystnad!

Så kan man börja tala igen :)
 
Ja det har varit en hel del att göra det må jag säga.
Stressen låg över som en sten och ja nu är det över.
 
Huset står nu klart och jag är otroligt nöjd och stolt över mig själv.
Hur mycket jag har åstakommit med hjälp av Johan och ett envetet arbete. Så har vi nu slutfört alla prodjekt.
 
Betyget var, gud vilket fint hem du har, och det säger jag inte för att vara snäll. Jag är bara så trött på vita steriala hem!
man känner att man växer flera meter över marken efter ett sådan betyg. Och ja jag är stolt. Definitivt hade jag köpt mitt hus igen :)
 
Nu är jag så trött att jag inte vet vad jag heter längre. Men en liten etapp kvar. I morgon kommer de och fotograferar. Så jag har lite kvar att måla. Sen kommer det upp på hemnet.
Så på Torsdag mina vänner, då är allt mitt till salu :)
 
Kom och köp :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback