God morgon på er !

Det  har varit en lång natt må jag säga. Och idag känner jag mig som ett UFO ungefär.
Men som svar på tal varför det har gnällts och hållts igång i natt var väl att lillskrutt har feber.
 
Så nu sitter hon i soffan halft i däck. Den andra hönan är det inte några större problem med. Mannen är hos tandhygiensiten.

Det är honom vi väntar på och sen blir det frukost och lite morgon stök. Det kommer någon som ska göra en granskning idag. Så jag får snällt baka en paj tror jag :)
 
Sen blir det väl att fortsätta att styra upp hemmet och allt vad som hör till :)
 
Till helgen blir det en tur till huset eftersom vi ska göra flyttstädet :)
 
Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback