Känslor!

Är ett knepigt ord!
 
Ofta önksar jag att man kunde sätta ord på allt. Men det kanske är det som är charmen med känslor, kärlek och vänskap.
Att man inte kan beskriva vad man känner blir i bland otroligt frustrerande tycker jag.
 
Barn är så fina på det sättet!
Mina barn kommer ofta upp och sätter sig i knät och gosar, och säger att de älskar en. Och jag säger det till dem ofta med <3
 
Men ibland önskar jag att man kunde sätta ord på allt, allt pirr, all glädje och all värme man känner!
Känner inte ni så ibland?
 
Kärlek, känslor och vänskap är så himla vackra saker och jag önskar verkligen att alla får uppleva alla dessa ting påsamma sätt som jag har!
 
För jag tror att man måste möta motgångar för att kunna uppskatta vänner, kärlek och känslor. Sen kanske man inte behöver gå igenom hur mycket som helst. Och ibland tycker jag att min väg har kantats lite väl mycket av motgångar. Men samtidigt så skattar jag mig så otroligt lycklig för allt det fina jag har.
 
För i alla motgångar har jag funnit otroligt fina vänner, i dåliga relationer har jag fått fantastiska barn. Men jag har även lärt mig vad kärlek är. Vad som är viktigt och vad som är värt att leva för.
Att pengar inte är allt. Utan att känna varandra utan och innan. Att inte behöva tala för att bli förstådd!
 
Utan att någon förstår genom att bara vara närvande!
Det mina vänner är kärlek på alla plan!
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback