Att veta vad som är..

Rätt och va som är fel.
Vad som är viktigast och vad som ska vara först.
 
Det är väl det ständiga dilemmat som småbarnsförälder. Dags att strukturera och prioritera.
 
Nu har jag iallafall bestämt mig för att ha hemma iallafall Charlie på vårdnadsbidrag fram tills det att bebisen har kommit. Det kommer bli bra. Tror jag har Siri hemma med. Så efter november så kommer de vara hemma. Det känns bäst.
 
Så får vi se när de skolas in igen.
Tror de kan behöva lite tid med sin mamma. Det blir tufft att plugga heltid. Men det är bara att gilla läget.
Från och med dec så pluggar jag på distans, fram tills juni nästa år. Har valt att studera en termin till.
 
Så blir nog alla i lilla familjen nöjda och belåtna.
 
Ikväll blir det plugg. Ska stänga av allt och bara plugga det är ett måste. Har tre inlämningar som ska in och lite annat somska läsas in.
 
Hatar att ligga efter. Och eftersom inget blir som jag har tänkt mig så är det så det får bli.

Hoppas alla får en fin kväll!
 
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback