det är så svårt att vara...

Stilla och att vila på beställning.
 
Jag vet att jag måste försöka ta det lungt och vila lite. Men det är så svårt när man ser allt som verkligen behöver bli gjort.
 
Dock är jag lite piggare idag, och jag har sovit gott i natt. Sen om det var för att man fick ligga nära intill mannen eller om det var värktabletterna jag fick igår det vet jag inte.
Men Tröttheten börjar komma krypande tillsammans med den ljuvliga huvudvärken och allt annat.
 
Man märker vad viktigt sömnen är för välbefinnandet!
 
Dock är det skönt att mannen kommer snart igen och stannar några dagar, helst om det ska vara såhär.
 
Idag skulle  jag verkligen villja vara ute i trädgården. Vädret är fantastiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback