God morgon!

JA :)
Snö!!!
Kyla!!
Michelingubbar till barn JIPPIE :)
 
Jag gillar vintern :)
Och finns det något sötare än korstoppade barn?
hihihi!
Älskart!
Påminnelsen om att vintern är i antågande gjordemig på väldigt gott humör. Älskar halsdukar och mössor.The koppar och filtar.
 
Idag börjar jag min första dag som distansstuderande kan man säga. Ska till skolan någon enstaka dag, men i övrigt så är allt hemifrån.
Igår skrev läkaren ett sjukintyg som innebär att jag inte får göra min praktik. Skulle ha varit på Lungmedicin och infektion, vilket hon inte tyckte var en allt för smart ide.
 
Så hur sjutton ska jag lägga upp detta nu då?
Funderar på om jag ska plugga som tiderna i skolan. Så det finns en stategisk plan för det liksom.
Så i sånnafall är det 8,20-11 först. Men jag funderar på att sitta till tolv.
 
För om jag då har en dålig dag så hinner jag vila innan jag hämtar barnen och även förbereda middagen och fixa hemma, känns som en hållbar plan faktiskt!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback