ja!

livet är en god blandning.
av saker man inte kan styra över.
 
känslor svävar runt i en rymd och allt kolliderar hela tiden och blir som stjärnfall.
 
lycka, glädje och kärlek kolliderar hela tiden med uppgivenheten, tårarna och ängslan.
 
längtan kantas av stressen och paniken. Medans nuet kontinuelligt pickar mig på axeln och gör sig påmind om det som är här och nu.
 
Allt gör att det är så svårt att njuta av livet, att känna hur lyckligt lottad man är. För stressen och känslan som ligger över en om att något inte stämmer. Att något hela tiden sitter på tvären.
 
Känns som om jag går miste om mina fina barn och min underbara kille, då de känns som om jag hela tiden måste focusera på att vara så funktionell som möjligt.
 



Kommentarer
Erika

Stackare!!

2012-10-25 @ 20:43:35
Eva Malmberg

Skickar en stoooooor kram till er alla fyra+1

2012-10-25 @ 21:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback